Irritationsmoment nr 1 och SM-guld till Warberg.

Datorn har varit paj. Verkligen paj. Gick inte ens att sätta på den, men om man mot förmodan skulle lyckas med det, så stängdes den av direkt. Tack som fan.

Men eftersom jag är så sjuuukt teknisk har jag kommit på felet. Det är fläktjäveln som inte funkar.
Och eftersom min kille är så sjuuukt påhittig så lägger vi nu is i en handduk under datorn så den inte blir överhettad.
Bra va?!

Kollade på innebandyfinalen igår. Warberg-Täby 5-3.
Så gött för Peters skull! Grattis!

Tycker det är så konstigt att se någon man känner på tv.

-"Och Warbergs målvakt Peter Sjögren gör ännu en omöjlig räddning!"

Ännu konstigare att kändisreportarna vet vad han heter...!
Jag vet, jag är lite geeky kanske, men jag tycker bara det är häftigt.

Ännu en gång; GRATTIS SOM FAN!

Over and out - Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback