Raggare, godis och bakfylla

Jaha, då var påsken över för i år. Kopiösa mängder godis har intagits i vår familj!

Har jobbat i princip hela helgen, var ledig i söndags så då åkte jag och Christian till Vetlanda och hälsade på hans familj. Mysigt, fast en aning påfrestande efter ett 10 timmar långt arbetspass.
Stupade i säng runt tolv, och är faktiskt ganska imponerad av mig själv att jag lyckades hålla mig vaken så pass länge. Började trots allt jobba 5.30...

Många raggare på Scandic i helgen. Motormässan pågick hela helgen och vi fick se både det ena och det andra.
Bl.a en riktig pudding som var och "drack lunch" i lördags. Med glasögon som mörknar i ljus och såna där clip-on som var uppfällda på brillorna var han en man i sitt eget slag. Lägg då till lönnfetma och ofixad raggarfrilla så kan ni tänka er hur gott vi skrattade bakom våra svängdörrar i köket. Jag bör tillägga att han blev utkastad runt kl 13 för att han var för full. Trevlig typ. Eller inte.

Förutom en matsal som stank bakfylla i helgen har det varit riktigt trevligt att jobba. Trevliga arbetskamrater gör så himla mycket!

Tänkte att jag ska träna bort allt påskgodis nu.. Det behövs känns det som..

Hej så länge! - Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback