Had a nice day!

Igår var det en väldigt bra dag! Om man bortser från att jag satt och lyssnade på när alla höjdare på Posten pratade i fyra timmar. Endast för att få gå på hockey. HV-Frölunda.

Jävla skitmatch. Förlust med 2-8.
Pauserna var roliga.

Trots allt så finns det faktiskt en del goa människor på Posten.
Tyvärr finns det fler idioter.


Dagen började med frukost på Scandic kl 8 med Mia och Tina.
Kl 9 började vår affärsdag med Posten, även den på Scandic.
Satt och lyssnade och lyssnade och lyssnade.....
13.30 var vi klara och då var det dags för käk.

Laddad för matchen nu! Kl 15 började den.

Fy, vilken besvikelse.

Gött att sitta bredvid Mangan dock, som skriker lite.

15 min in på tredje perioden drog jag hem. Då fick det vara nog. 7-1 stod det då.

Kl 20 gick jag till Vickan. Skinkan, Helen och Fidde var där oxå.
Party, party!
Ok, det var några fler där, men dom kände jag inte..

Huset  bar det av till senare på kvällen.  Min älskling var där oxå
Skoj att dansa lite, det var rätt längesen.

Kvällen slutade med att vi gick hem ihop. Innan allt stängde, rätt skönt faktiskt.
Trodde jag skulle vara bakfull idag, men det är jag inte!

Nu vaknade han. Så nu ska vi pussas lite...


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback