Lista

Är du kär? Ja, väldigt. =)
Är du en sportfåne? Oh ja!
Är du likgiltig? Eh ne, bryr mig tvärtom allt som jag inte borde bry mig om..
Är du röksugen? Nej, definitivt inte.
Är du rik? Ja, visst. Men nej.
Är du fattig? Ja, as always..
Är du trött? Oftast.
Är du shoppingsugen? Inte så värst faktiskt.. Förvånad? Jag oxå..
Är du töntig? Definitivt inte! =)
Är du ressugen? Jepp.
Är du skolsugen? Skulle inte tro det..
Är du irriterad? Nej. 
Är du festivalsugen? Nej, krypa runt i lera på fyllan är inte riktigt min grej,,
Är du alkoholsugen? Nej inte idag, kanske imon.. =P
Är du saknad av nån? Öhh, vet ej. Hoppas det! =)
Smeknamn? Clara kallar mej för Emmet av nån underlig anledning..
Bästa åldern? Nu!
Bästa tidningen? Vem bryr sig..
Hur sminkar du dig? Lite mascara, lite kajal och lite rouge.
När stal du senast något? Nyss, denna listan av Maria.. Sorry!
Hur många timmar sov du inatt? Alldeles för få..
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg.
Vilken internetsida besökte du senast? brostrom.blogg.se, sedan emmamartensson.blogg.se.
Vad sa du senast och till vem? "Puss, hej då!" till mamma i luren
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Svenne, det stod "Hej hopp! Kollar du inte på Cyrus? Puss"
Vad gjorde du i förrgår? Var sjuk och gjorde ingenting..
Vad har du gjort idag? Ätit frulle
Vad ska du göra idag? Åka till jobbet och ansöka om ledighet.
Hur många msn-kontaktetr har du? Inte alls många. 10 kanske.
Vilket land besökte du senast? Grekland.
Hur många snälla känner du? Hmm, vet inte. De flesta jag känner är snälla. De andra skiter jag i.
Vad såg du senast på tv? Ricki Lake. Tönt.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Sony
Senaste köp? Bindor. Kul. Inte.
Vad har du dåligt samvete för? Att jag inte orkar träna..
Vad har du för skor? Oftast gympadojor. Annars mina goa eccostövlar.
Vad har du på dig idag? Svarta mysbyxor och svart tröja.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Winnerbäck. Love him.
Skulle du säga nej till sex idag? Ja, tyvärr..
Är du vegitarian? Hell no!!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja, till min baby.
Vad heter dina kusiner? Fan, dom är ju hundra st. Ok här kommer dom: Tim, Tobbe, Teo, Simon, Mattias, Linus, Erika, Andreas, Bittan, Liselotte, Malin, Patrik, Aldin, Ismael. Sen finns det några i Bosnien som jag aldrig träffat.. Vet inte vad dom heter heller.
 Vad drack du senast? Mjölk.
Gillar du att laga mat? Nej, inte så värst. Tycker om att äta när andra lagar! =)
När sjöng du senast? Igår i bilen.
Håller du det städat? Ja, oftast. Ialla fall när det ska komma folk... =)
Vad gör dig lycklig? Att få va ledig tillsammans med Christian.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, nu snodde jag frågetexten från dig =)
roligt ju.
Jag mår bara bra. Så du ska dit. trevligt, där har jag vart och mellanlandat.
Ska hem till jönnet imorgon, syrran fyller 18. ska bli najs.
annats, hur går det med pojken?
Puss okram

2007-02-22 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback