Nu rullar det

Etihad. Så heter det. Det exklusiva, lyxiga flygbolaget jag kanske kommer jobba på. Det vore såå coolt!
Som vanligt går jag alla händelser i förväg. Jag har inte fått jobbet än.

Men om jag skulle få det.. Måste jag flytta till Abu Dhabi då? Antagligen.
Lilla jag i stora världen.

Är SÅÅ glad att jag har Christian. Han har varit helt underbar när vi pratat om detta. "Kör hårt".
                                                      LOVE U BABY!

Allt har gått så fort. Var på intervju i måndags, och fick reda på i tisdags att jag ska på en sista intervju den 4 mars. I Malmö. Halv nio ska jag var där. Fett aktuellt att åka dit dagen innan och sova på hotell.

Min snälla mamma följer med.
 
Så klart att allt händer nu. Jobb i receptionen på Friskis, inget jobb på Posten så länge till, och till råga på allt hörde SAS av sig om jobb oxå. Välkommen på intervju i Kastrup.
Jag tackade vänligt nej eftersom det blir ett himla flängande.
Men idag fick jag mail av dom igen. Välkommen på intervju i Kastrup. Annat datum.
För nog åka på det mötet. Om jag inte får jobbet i Abu Dhabi.

Nu ska jag till mina kära Clariz å Evet. Dom bjuder på mat. Emma springer.

Baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback