Saknar..

Kom just och tänka på alla underbara människor jag träffade under gymnasietiden i lilla Sävsjö..

Linus
- me miss..
Svårt att slå honom en pling. Får faktiskt se till att få tummen ur och ringa och säga hej..

Martin. Han fyllde ju år igår. Fan, att jag kommer på det dan efter. Ganska dålig stil av mej, jag vet.

Jesper. Min übersnälla balkavaljer.

Elin C. Hon skulle kanske flytta till Jönköping i höst! Fett roligt, hon är verkligen en toppentjej.

Emmy. Är in the US and A för tillfället. Hoppas du har det toppen, baby!

Eva Lissola.
Min extramamma där nere. Hon är verkligen guld värd!

Sen har jag ju alla andra goa handbollsdonnor. Ingen nämnd, ingen glömd.

Kärlek - Emma


Kommentarer
Postat av: Emma H

Nemen hej! allt är bara bra med mig. Pluggar i jkpg nu, affärsjuridik.. Vad sysslar du med? Ha det så bra! Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback