5.30-15.00

Så såg min jobbdag ut.
Känns lustigt att åka och jobba när folk vinglar hem från efterfest.
Dock skönt att veta att jag inte kommer vara bakfull om några timmar.

Jonas var nästan lite snäll idag.
"-Emma. Jag skulle nästan kunna säga att jag älskar dig. Fast på ett kollegit sätt då..."

Skum typ.. Men även han har sina ljusa stunder.

Väldigt mycket att göra idag. 400-500 gäster, varav 2/3 var 15-åriga fotbollsgrabbar.
Dom äter en del.
Nike cup. Och fiskemässa.

Tänk inte på oss som jobbar.

Imon har jag sovmorgon. Börjar 07.00
Trodde söndag var en vilodag, men icke.

Är så sjukt godissugen. Orkar bara inte gå och köpa. Det är trots allt 100 meter till VIP. =)

Nä, nu har jag bestämt mig. Ska gå å köpa godis nu.

Hejdå kompisar!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback