Fluff, bar rumpa och PMS-fasoner utan mens.

Har idag varit på en kennel för keeshonden. Sååå söta hundar!!! Det är bara fyra ben och massa fluff!
Blev lite sugen på att skaffa hund, men en valp kostar 10 000. Inte aktuellt.

Var oxå på Arbetsförmedlingen, de arrangerade en infokväll om polisyrket. Skitkul var det.
Vi fick prova på Harres test (kullerbytta, hoppa över häck, krypa under häck osv.), släpa en 75 kg docka 15 m, och göra delar av svenskaprovet man får göra under rekryteringen.
Skönt att se lite hur det gick till.

En tjej kom i kort kjol. Kul att göra Harres test och visa hela härligheten för 39 andra människor man aldrig sett innan
.. Tur att hon hade trosor på sig.


Vet inte vad det är för fel på mig.. Tjurar hela tiden över småsaker. Vill inte va sån.
Baby, om du läser detta, förlåt att jag är så bitchig.
Försöker att inte störa mig på skitgrejer, men jag gör det. Vet inte varför.

Borde va glad över att båda går hemma, vi träffas mer nu än vad vi nånsin gjort.
Men det tär faktiskt oxå. Ovissheten om ifall vi kommer få jobb snart, hur ekonomin löser sig...
Jag oroar mig för mycket.
Ska verkligen försöka bättra mig, vill inte förlora honom för att jag inte kan va glad och normal.

The smile on your face let's me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me whenever I fall

You say it best when you say nothing at all

Älskar dig!

Emma

Kommentarer
Postat av: anna

aaa... det kan jag tänka mej! surt... men men... det kommer väl fler chanser kanske... :) polisen låter rätt grymt faktiskt. det är lite status. :D mm, det är donken som gäller. fått lite mer ansvar nu o det är ju alltid kul... slippa stå som medarbetare hela tiden... :) det hade man nog inte pallat! goa bilder från rhodos! när var du där? ja o sofia va ju där förra sommaren med. det va verkligen asnice! kram

2007-03-06 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback