Inte alltid på topp...

Long time, no see.

Har visst varit lite dålig på detta den senaste tiden, sorry!

Har dock inte hänt så värst mycket i mitt extemt intressanta liv. Jobbat lite på Scandic, hjälpt Majsan lite, jobbat lite på Friskis. Blir lite ledsen att alla jobb jag sökt har blivit "nej tack".
Det tar på krafterna att inte känna att man räcker till.
Men men, det blir väl bättre.

Blir så trött på alla människor som antar saker. Saker som gör att man blir sårad. Det är inte ok.

Jag älskar våren! Det är så skönt när kvällarna blir ljusare, morgnarna likaså.
Det luktade grill idag när jag gick hem från Friskis.

Nu måste jag nog sova snart. Klockan ringer 04.45, börjar jobba 05.30.
Då traskar folk hem från efterfesten ju..

Natti natti - Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback