Läggmatch?

Ja, då var jag här igen.

Fått besked av SAS idag. Det blev ett nej tack. Är dock inte så värst besviken, det känns som att det var lika bra att jag inte fick komma på en andra intervju. Det har varit ett evigt åkande den sista tiden..

Fick även svar från polisen! Kommer att bli kallad till svenskaprov och myndighetssamtal.
Vad är det?

Annars har det väl inte hänt så mycket sen sist.

Fortfarande inget riktigt jobb, bara extrajobb på Scandic. Än så länge är det skönt, men känner att det snart kommer bli jobbigt. Lärde mig på psykologin att människor måste utföra saker för att må bra. Det stämmer nog väldigt bra. Långtidsarbetslösa blir ju ofta deprimerade.. Så vill inte jag bli. Varken deprimerad eller långtidsarbetslös.



Skönt att det är ljusare på kvällarna nu. Man blir så mycket gladare.
Vår i hela kroppen.


Hallby vann igår. Tyvärr vann oxå Malmö mot O/V, så det blir kval för grabbarna. Antagligen mot Drott.
Blir så trött på alla spekulationer. "Läggmatch", sa någon. Tror inte det. O/V var redan klara, och Malmö hade mer att spela för. Det mest taggade laget vinner ju, det är väl självklart. Man hade ju kunnat börja spekulera om det var serieledaren som förlorade mot jumbon, men så var inte fallet.
Men nu håller jag iallafall tummarna för att boysen vinner mot Swithoid i förkvalet så de kommer till kval mot Drott. Vore skitkul att ha ett Jönköpingslag i elitserien.

Dags att äta lite. Hej så länge!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback