Lite sköna bilder från Rhodos -06. Enjoy!

image13
Uppe på en uteservering gamla stan i Rhodos stad. Mys!

Kan inte bada. Har br?nt mig p? avgasr?ret..image14
Brände mig på avgasröret på vespan och kunde inte bada. Ja, jag var bitter.

image15
Lunchtime!

Mia & jag p? vespan
På väg hem från beachen. Har fixat vattentät kompress till såret och kunde äntligen åka jetski!

Vilket h?rligt st?lle!
Vilket härligt ställe!

Uppe p? berget
Uppe på berget. Jenny, Mia & jag.

Som tre bergsgetter
Som tre bergsgetter.

Berra, Emil & Mia
Senare på kvällen. Berra, Emil och Mia

image14image16
Annan dag, annan strand.

image17
Min älskling gillar öl.

F?rvirrade?
Förvirrade?

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej emma! kul att du också bloggar! allt bra med dig? kram

Postat av: Hanna

oj! spännande! hoppas det går bra då! hur länge ska du jobba i så fall? för mig går det ganska bra, pluggar o står i... kram

2007-03-06 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback