Man får faktiskt fuska ibland!

Sitter och kollar på "Du är vad du äter".
Verkar som det mesta på det nyttiga bordet verkar vara skitäckligt.
Förstår att man måste tänka på kroppen och vad som är bra för den,
men varför i helvete måste hon leta reda på det mest oaptitliga som finns??


Jag tycker själv att bönor, groddar, frukt, gröt o. dyl är gott, men finns det någon som tycker att mjölksyrade rödbetor är gott? Har själv inte smakat, men det låter faktiskt äckligt...

Dom människor som går igenom dessa helvetesveckor är värda en fet pizza! Det är ok att fuska ibland.
Tycker jag. Så det så. Livet är mer än otäck mat. Spelar väl ingen roll ifall man mår bra kroppsligt om man bävar för varenda måltid...?
Jag skulle nog vara rädd för Anna Skipper.


Nu till annat.
Har träffat söta Helen idag. Var och fikade på Johans och åkte sedan upp till A6.
Gillar henne, tror att vi kan bli väldigt bra kompisar.


Min baby ringde nyss. Förlust med 33-20... Kul resa hem från Malmö.
MEN, han fick spela en halvlek, det är bra!

Nu är det nog för idag!

Later!

Kommentarer
Postat av: anna

haha! den kommer jag ihåg! :P

2007-03-08 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback