Piece of cake

Har nu äntligen blivit frisk, och tagit mig i kragen. I måndags var jag på gymmet för första gången på en månad.
Det känns idag, vill jag lova. Skönt att veta att man lever.
Tränade biceps, mage, axlar och rygg. HELA kroppen ömmar. Hur kan den göra det?

Igår fanns det inte en möjlighet att träna, men idag gick jag på min älskade spinning.

Hög musik, svetten rinner och man pressar sig till max.

Hur skönt som helst.

Snart kommer belöningen. Har lovat mamma, pappa, Clara, Eva och Christian tårta idag.
Ja, jag vet att det var längesen jag fyllde år, men bättre sent än aldrig, eller hur?

Pappa kommer inte om det inte blir banantårta, så det är det som bjuds idag.
Ne, så lustig är han inte, bara lite kräsen.. =)

Nu måste jag fixa lite.

Later!

Kommentarer
Postat av: anna

haha! banantårta. det tycker jag var roligt! :) klart jag har msn! :) [email protected]. jag vet, as töntig. men hur gammal var man när man fixade mail? haha..

2007-03-07 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback