Tänk om...

Blir så trött på mig själv.

Det är bara jag själv som blir tossig när jag tänker för mycket.
Alla dessa "tänk om..."


Imorgon ska jag till Danmark, på intervju för SAS. Intressant...
Vet inte hur sugen jag är på det jobbet dock. Flyga - fine, men flyga till tråkiga ställen - bläk.
Skönt att Liselotte har erfarenhet inom den biten, det har varit väldigt tacksamt att kunna fråga henne om massa saker. En kollega till henne har flygit för SAS i sex år, och får fortfarande inte flyga långt.
Tråkigt.


Nu till annat.

Har köpt mobil idag! En sån där tunn sak. Sony Ericsson W880i heter den visst.
Fin är den iallafall. Hatar att nya telefoner alltid ska laddas i evigheter innan man får använda den.
Blir som ett barn på julafton, det bara kliar i fingrarna. Vill greja med den!
Men jag får visst snällt vänta tills imorgon.
Har ju lite tid i bilen på väg till Köpenhamn, så jag hinner nog det då.


Heja HåååVeee!
Semi nu, så jäkla gött!

Snart är det Anna Pihl, och det måste jag faktiskt titta på.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback