Lyxschema!

Imon ska jag ut med Emelie och Myle från Scandic. Det ska bli SÅ kul!

Ok, vi börjar jobba 5.30 dagen efter, men tyckte ändå att vi kunde ta en krogrunda.
Naturligtvis börjar vi tidigt så vi hinner bli bakfulla innan vi somnar på kvällen.
Nej, skämt åsido, vi ska sätta oss nånstans och bara umgås, ta ett glas vin eller två.
Vi har så sjukt kul ihop, så det kan inte bli annat än lyckat.

Sa upp mig från Scandic idag, har blivit erbjuden 75 % på Synoptik. Hämtade mitt schema idag, och det är så lyxigt!
Istället för att börja 5.30 varje dag börjar jag som tidigast 8.30. Å andra sidan slutar jag senare, men det är det värt.
Och ska jobba med Majsan...


Var och bowlade med Emelie idag. Hatar att förlora... Hon tävlar ju i och för sig, så det skulle ju vara märkligt om jag vann, men det spelar ingen roll.. Måste lära mig att man faktiskt inte behöver tävla i allt.
Men det är kul när man vinner! =)


Nu måste jag äta lite. Hungrig jämt...


Adiós amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback