Friday, baby!

Denna veckan har verkligen gått jättefort. Känns som det var måndag igår.

Fredagen kommer spenderas med hjärtat Anna. Vi har inte setts på över en vecka! Det känns märkligt eftersom vi hängde dag och natt för bara några månader sedan. Time flies.
Tjejsnack och mys, gud vad härligt!

Morgondagen, eller ja, kvällen, blir det kräftskiva med mitt "nya" kompisgäng, dvs min nya killes goda vänner.
Jag tror bestämt att jag har ganska höga förväntningar, så jag hoppas det blir bra!
De blir vad man gör det till.

På söndag kör min kusin motorcykeltävling, och detta sänds på ettan eller tvåan, så det blir till att bänka sig framför burken.

Så ser min helg ut. Hoppas ni får en lika grym helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback