Jag har ingen självdisciplin...

Precis som jag skrev igår, veknade jag på upploppet.
Någon mil blev det inte, jag orkade 7,5 sen tvärdog jag. Så himla trött var jag!
Fick dessuton helt sanslöst ont i knät, men tror att tröttheten gjorde att jag kände efter extra mycket. Fan. Dåligt.

----------------

En kompis till mig har kommit in på Polishögskolan! Han har sökt en gång, och fick ett nej. Nu ringde de till honom i måndags och sa att han kommit in. Någon annan hade tackat nej. Kursstart 25 augusti.
Chop, chop, dags att fixa lya i Stockholm. Lycka till.

Är så sjukt avundsjuk. Vet att jag inte får känna så här egentligen, men jag vill ju också! Och jag har faktiskt sökt tre gånger.. Kändes som ett hugg i magen när jag fick reda på det, samtidigt blir jag glad för hans skull.

Bitchigt? Kanske.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja eller hur ! har du med en sån eller ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback