Misshandlad, men vid gott mod.

Har just pratat med min misshandlade vän. Det var så skönt att höra hans röst!
Även om andra talar om för mig att han är ok, känns det ändå bättre att höra han säga det.

Lite lätt förvirrad och groggy, vilket man kan förstå. Okbenet var av på fyra (!) ställen, och han hade ett sex cm långt jack över pannan/ögonbrynet. 
Idioterna hade fortsatt sparka om ingen hade gått emellan.
Då hade antagligen läget varit ett annat.
Usch, jag ryser när jag tänker på det.

Det är sånt här som mig att tappa tron på folk. Hur kan man sparka på någon som redan ligger?
Det räcker inte med att personen tuppar av, helst ska han dö. För det är ju faktiskt så det går, om ingen går emellan.

Undrar om killarna som gjorde det sover gott om natten?
Antagligen skiter de i hur det gick med honom.
Vad hände med "man mot man"?
Det känns ju väldigt ocoolt att vara fyra mot en.

Slagsmål på fyllan händer ju, det vet alla. Men förut var det över när ena personen gick i backen.
Vart är vi på väg?

Någon som kan svara?

Emma

Kommentarer
Postat av: anna

Fy faan. Det är verkligen för jävligt!

2008-08-05 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback