Nattsudd

Jag vet inte hur ni har det, men alltid när jag har mycket att tänka på vaknar jag på nätterna och kommer på saker som jag måste göra.

Inatt var det en sådan natt. Vaknade runt 03 och kom på att jag verkligen var tvungen att köpa ett kvittoblock till jobbet.
Sen kunde jag inte somna om på en timme, bara för att jag var orolig att jag skulle glömma det här jäkla kvittoblocket. När jag ligger där i mörkret och inte kan sova kommer jag på tusen saker till som jag absolut inte får glömma.

De jätteviktiga sakerna har jag naturligtvis glömt nu, så antagligen var de inte så viktiga som de tedde sig i mörkret.
Små skitsaker blir värsta problemen.
"Oh, shit, jag har inte diskat efter maten." "Fan, vinfläcken på skon blir svår att få bort."

För informationens skull hade jag en stekpanna, en tallrik och bestick som inte var diskat, och vinfläcken på skon var i själva verket lite torkad lera som inte alls var svår att pilla bort. Löjligt.

Nu ska jag gå och köpa kvittoblock, kanske att jag kan sova inatt då.

Piis aut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback