Ny vecka - nytt liv. Alltid.

Vet inte hur många gånger jag tänkt; På måndag ska jag börja mitt nya liv.
Känns liksom lättare att börja på en måndag.
Vi får se hur länge detta håller i sig, började ju trots allt mitt nya liv i måndags. =)
So far, so good.

I morse ringde klockan 07,00, tänkte att jag skulle ta mig till gymmet innan jobbet.
När klockan ringde var jag så himla trött så jag bara ville kasta ut den genom fönstret och somna om.
Men jag var ju kissenödig... Och utanför toan stod den packade träningsväskan.. Då fick jag dåligt samvete för att jag tänkte banga och fick tummen ur.

Sitter just nu på jobbet och har klämt i mig frukost, och ångrar inte en sekund att jag faktiskt tog mig till gymmet. För en gångs skull hade jag lite självdisciplin. *Klappar mig på axeln*

Ha en trevlig dag!

Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback