Hans ord är lag.

Idag fick jag träffa Alfredsson. Håkan Alfredsson. Han är grym.
Med patienter som Zlatan, Anja och Puyol kändes det som att jag var i goda händer. Han kunde iallafall konstatera att min högra knä faktiskt är kasst, och han hade inte rekommenderat mig att fortsätta med handbollen om jag var hans dotter. Det bör tilläggas att han tyckte att jag ska avgöra detta själv, eftersom att jag inte mår särskilt bra om jag inte får eller kan vara med och spela.
Det blir dessutom en operation till. Kul. Sjunde gången gillt, liksom.

Han var så otroligt ärlig och det uppskattar jag som fan. Enda hoppet är en operation till, men det är inte säkert att det blir bra, men ändå värt ett försök, tyckte han.

Det blir alltså en tripp till hit till Umeå någon gång i vår.

Proppen! Får jag bo hos dig igen då?!

Kommentarer
Postat av: Broström

Det var ju både bra och dåligt. Eller, ja. Kanske mest tråk. Men jag håller tummarna för att det visst blir heeeelt bra! =) Kram!

Postat av: Emma

Sv; Tack babe! Ja, lite trist, men det kan ju knappast bli värre.. =S

2008-12-04 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback