Hjärnan har tagit julledigt.

Kroppen är nån annanstans, typ på jobbet. 
Jag känner mig full, och ändå har jag inte druckit på två veckor, så det är faktiskt teoretiskt omöjligt att jag är på lyran. Men ändå. Kanske förbereder sig kroppen på hur den kommer känna sig på juldagen, för då blir det åka av!
Gänget ska till Åtta glas, precis som resten av stan. Då ska vi röja. =)

___________________


Jag gjorde en helt otroligt klumpig sak igår. En gubbe kom in med trasiga glasögon och jag skulle skruva ihop dom.
Vad gör KlantEmma? Jo, sätter skruvmejseln i nagelbandet. Stenhårt. Blodet pissade och inom mig skrek jag allt fult jag kunde komma på, men med kunder i butiken skulle det kanske inte vara på snyggt om jag verkligen skrek på riktigt.
Hur som helst, det gjorde ont, men jag lagade glasögonen.


Nu - Kaffe. I massor.

Kommentarer
Postat av: Anna

God jul på dig också!! Hoppas du får en bra dag imorrn med massa god mat och fina paket! :D Kram

2008-12-23 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback