Lunchinlägg

Jag kunde verkligen inte sova igår, och anledningen till det var att jag inte kunde sluta tänka på farmor.
Det är första julen som vi firar utan henne, och det känns bara konstigt.
De senaste jularna som hon var med på, var hon sjuk, men hon var ändå där. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt farfar tycker att det är, de senaste 60 åren har ju han firat med henne, utan undantag.
Hon tittar säkert förbi ändå, utan att vi märker det.


----------------------------------------------


Nyss ringde min kursledare och talade om att jag klarat mitt certifieringsprov, vilket betyder att jag nu är certifierad glasögonstylist. Låter töntigt, jag vet.

Nu måste jag äta, innan lunchen är slut.

Later!

Emma




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur blir man glasögonstylist? Låter kul tycker jag! :)

Postat av: Terese

hur blir man glasögonstylist? :)

2009-10-04 @ 22:09:45
URL: http://trampolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback