Kanske dags att kontakta snälla farbrorn i vit rock?

Hade en till lustig dröm inatt. Jag har börjat drömma massor! De är ju inte logiska direkt..

Denna gång pluggade jag. Fast jag pluggade inte. Jag höll till utanför en affär där de skulle rea ut en massa saker, och som man ibland ser i filmer, hängde vi på låset.
Jag stod som nr två i kön och framför mig stod en dum dam i sina bästa år. Vi kastade oss in när dörrarna öppnades och det första jag ser är en hög med massa tusenlappar. Tyvärr såg den dumma damen den också, och slängde sig på högen före mig. Jag blev så arg! Som tur var såg jag fler högar med pengar, så jag blev inte utan. Jag tror att jag knatade ut från affären med ca 30 000 kr i kontanter. Tänk om det kunde vara så i verkligheten..

Detta tyckte jag var konstigt även i drömmen:

*Calle Schulman var med inne i affären.
*Calle Schulman såg ut som en hobbit.
*Jag lyckades bli arg i drömmen, det blir jag aldrig annars.
*Konstigt att gå in i en affär och "köpa" pengar.
*Dumma damen var inte dum, men ändå tyckte jag det.

Stay tuned, more to come. Antagligen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå! Calle Schulman SER ju ut som en hobbit! =)

Postat av: Emma

Sv; Haha, ja, det gör han kanske. Men jag tyckte det var väldigt konstigt i drömmen. =)

2008-11-03 @ 08:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback