I valet och kvalet

Jag vill så gärna spela handboll igen. Så mycket att jag blir helt gråtfärdig bara jag tänker på det.
Nu är ju mitt knä ganska kasst, men med tanke på att jag ska upp till Umeå Universitetssjukhus (och träffa Zlatans naprapat, coolt!) så finns det faktiskt hopp om att det blir bra.

Nu till ett annat problem. Jag vet inte om jag vågarJag vet att jag kommer vara urkass eftersom jag knappt hållit i handboll på tre år och jag vet också att jag inte kommer kunna bli så bra som jag var innan.
Och man vill ju inte vara dålig...

Jag vet inte vad jag ska ta mig till...

Kommentarer
Postat av: airaM

Du vet visst vad du ska göra. Finns det en chans att spela handboll igen så ska du göra det. Det vet du att du vill. Bra eller inte. Handboll ju!!! =)

Postat av: Emma

Sv; Ja, jag vill så mycket att jag skulle kunna sälja min själ för det. Men jag är rädd. Fegis, jag vet. =)

2008-11-21 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback