Klarvaken

Imorse vaknade jag 03,58, dyngtrött. Fan, ska jag gå upp nu, var första tanken som for genom huvudet.
Sen tittade jag på klockan, och jag skulle ju inte upp. Än. Tänkte gå och träna innan jobbet, men tänkte att om jag är så här trött sen... Glöm att jag går upp.

Klockan var ställd på 06,30, och jag vaknade 06,20, fortfarande dyngtrött, men låg och störde mig på något utanför. Minns inte vad. Till slut masade jag mig till gymmet iallafall och nu känns det hur skönt som helst! Får man bara tummen ur så blir ju allt bra, varför fattar man inte det?!


Jag hörde för övrigt nyss på radion att det var fullmåne inatt, om nån mer än jag hade svårt att sova.

Time for breakfast.


Kommentarer
Postat av: airaM

Vad duktig du är bästa Emma! =)

Postat av: Emma

Sv; Tack! Är faktiskt väldigt asnöjd. =)

2008-11-14 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback