Läs inte. Tråkigt inlägg.

Ikväll blir det kalas! Närmare bestämt Nöjesnytts 15-årsjubileum (tror att det var 15..).
Anna och jag kommer klä upp oss till tänderna i våra partyblåsor och dricka (förhoppningsvis) gratis.

Halv åtta ska vi vara på plats på Sliver som jag egentligen bojkottat pga otrevliga vakter.
De hade nog bara en tillfällig svacka den dagen. Men man kan ju inte ha en tillfällig svacka jämt, då är det ju bara en svacka.
Jag får väl puta lite med min "bebismage" så smälter de nog. Ja, jag har lite svårt att släppa det..

Jag vet däremot inte riktigt hur jag ska hinna klart till halv åtta. Jag slutar 18,15, men förhoppningsvis kan jag smita tidigare. Tur att jag kan vara snabb när jag vill.

---------------------


Igår beställde jag nya glasögon. Igen. Man blir lite skadad när man jobbar med det..


Vilket meningslöst inlägg. I'm out.



Visst fan, trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback