Trevlig helg!

Åter på jobbet efter två dagars utbildning i Göteborg. Efter den tredje dagen (som är den 9 dec) kommer jag att vara diplomerad glasögonstylist. Under dessa två dagar har vi lärt oss att färganalysera, klura ut vilken färgdominans folk har, om man är romantisk, internationell eller klassisk. Bland mycket annat.

Behöver jag tala om att jag satt på tåget hem och analyserade varenda människa? Huvudet var helt såsigt efter två dagars intensivkursande. Väl tillbaka på jobbet är jag begravd i papper och slipjobb. Suck.

Men snart är det helg!


Idag bokade jag även min biljett till Umeå. Om jag skulle flugit från Jönköping till Umeå skulle det ha kostat mig 5500 kr, men Anna tipsade om att flyga från Stockholm istället, så en enkel resa uppåt kostade bara 800 kr. Bra tips Annapanna!

Nu. Jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback