Betongkeps

Ojojoj, vilken huvudvärk jag vaknade med idag, precis som jag förtjänade. Jag tror bestämt att jag blandade lite för mycket för mitt eget bästa, men vad kul jag hade!

Kl 19 vad det träff med töserna hos Mia, och man märker att man börjar bli "gammal" när man inte längre langar upp spriten och cocacolan på förfesten, utan istället bjuds det på mat och folk har med sig rödvin. Nu har man tagit det ett steg längre. =) Vad kommer härnäst, parmiddagshelvetet?

Vi hade det i alla fall väldigt trevligt, och ja, man kan bli hiskeligt full på rödvin. Det fick en av tjejerna erfara. Det lär väl dock inte vara sista gången. Till slut sinade vinet och vi skulle ta taxi ner till stans nya hippa ställe. Sliver.
Jag ska bojkotta skiten, gillar det inte alls. Skitlång kö och otrevliga vakter.

Av någon anledning blir jag alltid själv när vi kommer ut. Jag vet inte om det är jag som försvinner från alla andra eller tvärtom, men som tur var träffade jag snälla rara Kvick och fick hänga med han och hans polare. Vi gick till Karlssons istället, men stannade inte särskilt länge. Vi kom på att efterfest nog var en bra idé, och traskade hem till länsmannens son där han drog fram guran. Vi satt och skrålade en stund (stackars grannar), och det slank ner en och annan öl.
Klockan 03 drösade jag in innanför min dörr och var tvungen att sätta i mig några kaviarmackor så jag skulle bli törstig och få i mig vatten, annars hade jag nog fortfarande legat och ojat mig i sängen.
Jag tycker ändå att jag var hemma i väldigt god tid, men det kan ju ha att göra med att vi började efterfesta kl 01. =S

En väldigt lyckad kväll om jag får säga mitt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ohh, rödvin blir man ju fett bakis på!! =)

Efterfester med gitarr är de bästa. Miss you.

Postat av: Emma

Sv; Ja, jag märkte det.. Men det var värt det! =)Miss you to!

2008-11-03 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback