Vad f*n!

Jag blir helt knäpp på folk som ska gå över på övergångsställen, trycker på knappen och sen går ändå! Sitter man i bilen och ser detta tycker jag det är helt ok att hoppa ur och klappa till personen i fråga, alternativt gasa på,
för vanligt trafikvett, vad är det?
Är det så svårt att skita i att trycka eller är det ett tvångsbeteende många har?
Det gick en person framför mig på väg till jobbet idag som, just precis, tryckte och sen gick. Då känner jag att jag måste stanna och vänta tills det blir grönt bara för att inte alla stackars bilförare som blir stående ska bli arga på mig.

Jag vet att det inte bara är jag som känner såhär, så nästa gång ni ser att nån trycker och sen går, kan ni inte gå fram och skälla lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback