I framtiden

Äntligen har jag något att se fram emot, på riktigt!

Anna ska plugga i Australien i vår, och då tänker jag åka och hälsa på. Vi har pratat lite om det här tidigare, men nu känns det mer på riktigt. Jag har till och med kollat biljett. Tolv jävla tusen kostar den. Typ. Det kan det vara värt.

Tanken är att jag tar bort en vecka på min semester som är planerad i december, och åker till Melbourne i fyra (!) veckor i mars. Lovely.
Så som det ser ut nu kommer jag alltså vara ledig en vecka i december och fyra veckor i mars.
Åh, jag vill att det ska vara mars nu!

Men först måste jag betala min restskatt på 5000 kr. Så sjukt tråkiga pengar. Man tänker ju inte "Åh, nu fick jag 10 kr extra denna månaden", när det dras för lite skatt på nån lön.
 
Spara, Emma, SPARA! Är ganska dålig på det. Därför är det bäst att boka biljetten snarast, för då måste jag spara.

Härlig karaktär jag har...  =)


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback