Lipig

Vet inte riktigt vad det var med mig igår. Kunde börja grina för allt. Jag menar verkligen ALLT.

Tittade på One tree hill. Grinade. Inte så konstigt kanske.
Tittade på Gossip girl. Grinade. Inte heller så konstigt.
Däremot blir jag lite rädd för mig själv när jag grinar åt Hål i väggen, för jag att jag tyckte synd om dem när de åkte i vattnet. What's up with that??

Lite andra saker som fick tårarna att komma:
*Jag kom på att jag skulle tvätta på morgonen och gå upp kl 06.
*Resan till Australien är ännu inte bokad.
*Resan till Australien kostar mycket.
*Jag betalade 5000 kr i restskatt.
*Min kollega hörade av sig och sa att hon var sjuk = Jag är själv på jobbet.
*Clara ringde. Graviditeten går bra.
*
Jag har fortfarande ont i bröstkorgen efter det brutna revbenet, men även på andra sidan. (Lunginflammation?)
*Anna är långt bort.
*Maria har det lite tungt.

Jag hoppas verkligen denna dagen blir bättre. Än så länge är allt bra.

Kommentarer
Postat av: anna

Är det Clara som i Clara som är gravid????

2008-10-27 @ 16:53:02
Postat av: anna

Nehe??!! Aaaah, gud va roligt!!! Hälsa henne o gratta från mig!! Har inget nummer till henne och man stöter ju inte på varandra alltför ofta!! Men shit, va spännande!! :D

2008-10-27 @ 17:54:28
Postat av: Maria

Även fast jag är världens sämstaste på att höra av mej, så kan du ALLTID ringa mej om du vill prata. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback