Monntag

Festen i lördags var faktiskt kul. Har man inga förväntningar blir nästan alltid bra. Det slutade med att Emelie och jag gick ut, och eftersom jag inte varit på Sliver ännu, gick vi dit. Men OJ vilken kö. Dessutom måste man vara 23 för att komma in på lördagar ,så struntade vi i att ens försöka. Stå minst en timme i kö och sen bli nekad inträde kändes inte aktuellt.

Karlssons fick det bli istället, där har ijag jnte varit på ett år tror jag. Helt sanslöst vad fort tiden går...
Det slutade i alla fall med att jag hade alldeles för ont i fötterna (lånade pumps av Emelie, 8 cm klack), så jag gick hem i strumplästen. På vägen trampade jag i nåt blött, och kom på att det antagligen var nån som pinkat just där. Fy fan.


Ny vecka nu, och den börjar ju inte toppen, tyvärr. Vaknade med alldeles för ont i revbenet, men på andra sidan! (?)
Fattar inte hur det kan flytta på sig. Visserligen gör det ont på den brutna sidan också...
Ytlig andning har blivit min bästa vän.

Ha det!
/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback