Sämst

Jag måste vara den sämsta bloggaren, men ärligt talat så skiter jag i det.
Jag skriver inte här för någon annans skull, utan för min egen.

Just för tillfället sitter jag i min ensamhet på jobbet. Idag är det faktiskt ganska skönt att vara själv, eftersom jag vet att det bara är tillfälligt. Dessutom är det fredag. Älskar fredagar. Känslan av att man slipper ställa klockan till morgonen efter är underbar.


Kvällen kommer spenderas med Emelie. Antar att det kommer bli lite godis oxå.. =)
Imorgon är jag medbjuden till en av hennes kompisar på fest. Vet egentligen inte om jag är så värst sugen på det, men ingenting blir ju bättre av att jag sitter hemma och deppar.
Jag begriper inte varför man är en sån jäkla självplågare. Att läsa igenom gamla sms och undra var det gick snett fungerar inte. Man kommer inte fram till något bra ändå. Så imorgon blir det fest. Punkt.

Ha det fint!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback