Kort sammanfattning

Helgen är över ochnu är det ny vecka att ta sig igenom.

I lördags var det 10årskalas hos min kusin, och direkt efter det skulle jag upp och träffa mina "svärföräldrar" för första gången. Tydligen skötte jag mig bra. =)

Gårdagen invanderade vi Lager 157. Ibland kan man verkligen hitta hur mycket som helst där, men ibland inget alls.
Igår var det en "inget-alls-dag". Trist.

Nu på morgonen lyckades jag ta mig i kragen och gå och träna innan jobbet. Egentligen fattar jag inte varför man inte gör det oftare. Man är klar och kan bara åka hem när man slutar jobba, och det är inte så hysteriskt mycket folk.
Ett tokjobbigt armpass var det idag. Hej hej träningsvärk.

Måste börja jobba nu.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback