Tisdag är ingen bra dag...

Gårdagen var hemsk! Vet inte om det sitter i huvudet att allt jävlas på tisdagar, eller att det faktiskt är så.
Allt krånglade, berg av ordrar att skicka iväg, skrivaren ballade ur, otrevliga kunder... Listan kan göras lång.
Var tvungen att grina lite när jag kom hem. Då blev det bättre. =)

Allvarligt talat, är det bara jag som tycker att tisdagar suger?
Tror inte det. En kompis har till och med intatuerat på underarmen; Tisdag är ingen bra dag.
Knyckte den till rubrik.

Idag är det dock onsdag, vilket betyder att det snart är fredag, och fredagar gillar vi.

Later!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle kunna byta och ta två tisdagar om jag fick ta bort måndagen!!!!

2008-09-17 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback