Underbara helg!

Helgen tillbringdes som sagt i Göteborg. Helt underbar stad, måste jag säga!

Bussen från Jönköping skulle åka 18,40, och jag skulle vara framme 20,50. Det blev inte riktigt så..
Nån olycka på E4an gjorde att den var försenad till Jönköping med ca 50 min. Kul.

Hur som helst, till slut kom jag fram, och då väntade maten på mig på hotellet. Scandic Europa, mitt i Nordstan.
Både jag och Emelie var helt färdiga efter en jobbvecka, så vi störtade i säng strax efter 23.
Eftersom Emelie har en helt fantastisk personalrabatt på Scandic betalade vi inte så värst många kronor för boendet och käk under helgen.
Lördagen var det dags för shopping! Men som alltid hittar man inget när man väl kan köpa på sig en massa.
Jag kom hem med en halsduk till the guy. Och ett vitt linne till mig själv, som jag lika gärna hade kunnat köpa på H&M här. Mycket spännande..

Mitt i allt icke-shoppande hamnade vi mitt i en demonstation. Nazister mot utlänningar.
Hur tänker folk? Man slutar aldrig att förundras... Den siste idioten är inte född än, tyvärr.

Utgång på kvällen. En kompis jobbar som hovmästare på ett uteställe, så vi fick vara VIP för kvällen. Gled förbi kön, slapp betala inträde och betalde runt 30 kr för en drink. Finfint! Kontakter är bra att ha. =)

Behöver jag tala om att vi var ganska slitna på söndagen? =)

Men nu är det ny vecka, nya tag.

Höres!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback