Helvetesjävlaskitpissfan.

Om ca två månader är jag arbetslös om jag inte hittar något nytt. Fan också.

-"Ta det inte personligt."

Hur fan ska jag ta det då? I ren allmänhet? Hur tar man det, om man inte tar det personligt?

Jag vet inte om mina chefer förstod det när jag blev tillsatt, men jag kan faktiskt inte kan trolla.
Har aldrig kunnat, kommer aldrig att kunna heller. De ber mig utföra mirakel, och det tro väl fan (en gång till) att det går åt pipan då.


Nu ska jag gå ut och samla burkar, dags att börja spara.
Alternativt stoppa huvudet i sanden och låtsas att jag inte hörde vad de sa.


Ja, jag är bitter. Men mest är jag så jävla ledsen och besviken så ni anar inte.

Kommentarer
Postat av: helen

Fan! stackare. djävla kärring! helt otroligt vilket folk de finns. håller tummarna för dig.



puss

2009-04-21 @ 18:11:33
Postat av: Anna

Usch... Det låter inte som någon hit! Vadå "ta det inte personligt"??!! Jag hoppas du hittar något annat!!! Kram

2009-04-21 @ 22:44:11
Postat av: Broström

Men VARFÖR fick du inte fortsätta? Vad är det du "misslyckats" med? Tråkigt. =(

Postat av: Emma

Sv; De tycker att min uppgift var att få upp försäljningen, och det har jag inte lyckats med. Så då byter de ut mig med någon annan som ska utföra mirakel tills Majsan kommer tillbaka om ca 6 mån..

2009-04-23 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback