Ibland är det bara för mycket

Jag fattar att man måste göra nåt åt situationen. Vad jag inte förstår är varför jag ska drabbas.

"Du kanske bör se dig om efter annat."
I nästa andetag:
"Just för tillfället är det du som är mest driven på detta stället"

Är inte det att säga emot sig själv?

Glöm att jag tänker säga upp mig, vill de bli av med mig får de sparka mig. Å andra sidan är det inte så kul att vara kvar på ett ställe där man inte är önskad, men puckot Emma är inte med i a-kassan.
Vilket betyder att jag får gå utan inkomst om det går så långt att jag blir uppsagd.

Tyvärr har jag en förmåga att alltid tro det värsta. I min värld har alltså jag redan fått kicken, går hos socialen och är allmänt deprimerad.
  
Jag försöker att tänka positivt, men jag kan ju inte gå runt och låtsas som att allt är bra.

På tisdag gäller det, tills dess ska jag ladda. Ladda för att slåss för mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback