Inspiration - vad är det?

Nja, jag kan ju knappast påstå att jag känner mig taggad att gå till jobbet på morgonen.
Helst skulle jag vilja ge dom fingret och be dom dra dit pepparn växer, samtidigt vill jag ju ha ett gott betyg med mig härifrån när det blir dags att gå.

Det skulle bara vara så jävla skönt att säga exakt vad jag tänker, och hur jag tycker att de behandlat oss.
Men som vanligt svider det i ögonen på folk när man säger vad man tycker, och tyvärr är det inte alltid värt att säga vad man tänker, även om det borde vara det.

Sitter på jobbet nu, men vad fan spelar det för roll om jag surfar på arbetstid? De kan ju inte direkt avskeda mig igen.

Kommentarer
Postat av: Broström

Du kan ringa mej, det vet du va? KRAM!

Postat av: Emma

Sv; Tack stumpan, det vet jag. Kram

2009-04-23 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback