Det är min tur nu. Vinden har vänt.

Femte gången gillt. Är just hemkommen från Kristianstad där jag gjorde the final tests. Till Polishögskolan.

Och det gick så jäkla bra!
Psykologen och jag kom väldigt bra överens, poliserna som intervjuade mig var snälla denna gången, och min IQ ligger minsann över medel. I alla fall om man får tro på det begåvningstest som gjordes. Vilket jag såklart tror nu, men inte om det visat sig att jag är lite dummare än alla andra. =)

Men gud, vad trött jag är nu. Kunde inte sova natten till igår, trots att jag var tröttare än tröttast. Tydligen hade jag pratat i sömnen när jag trodde att jag var vaken. Tror det var för att jag kallade pappa för "jävla gubbe" i en dröm. Men även då var jag vaken, trodde jag. Hade osannolikt dåligt samvete när jag vaknade på riktigt.

Igår slockande jag direkt, men blev väckt tidigt på morgonen, för de andra kunde inte sova.
Jag snarkade visst. Högt. Jättehögt. Haha. Sen vågade jag inte somna om ,ifall jag skulle börja dra timmerstockar igen. Bättre att fem stycken sover och en är vaken, än tvärtom.

Så nu ska jag sova en stund, och inget eller ingen får väcka mig. Ljudlös telefon är det som gäller.

God middag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hittade din blogg- igen!

Somnade som en stock när jag kom hem, gick t.o.m. lite i sömnen, underbart! Skönt att vara hemma igen i vilket fall som helst, ta hand om dig, vi ses på polishögskolan ;).

Kram Emelie

Postat av: Emma

Sv; Vad roligt! Jätteskönt att vara hemma, men nu är det lååång väntan.. Vi ses såklart! =) Kram

2009-08-29 @ 08:47:18
Postat av: Evelina

Kul att testet gick bra, grattis =)

2009-09-04 @ 14:12:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Broström

Heja heja bästa Emma! Du är bäst! Vad glad jag är för din skull. Vill krama dej.

2009-09-07 @ 22:55:35
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback