Den fantastiska sporten kallad handboll

Jag blir så besviken. Träningen igår var bättre än bra från min sida, men vad händer?
Match i helgen och jag blir inte uttagen! Istället sätter de en högerhänt m6 på min position (h6), och ni som är handbollskunniga vet att det inte rimmar så bra.
Jag vet inte vad jag ska säga. Ba**e.


En annan helt störd grej hände på träningen i tisdags. En tjej fastnar i en försvarare, vilket händer titt som tätt, oavsett kroppshydda. 
En annan tjej går fram och säger: -Försök att inte tänka så mycket på att du är så tjock.

Ursäkta, VAD SA DU?? Lite social kompetens skulle kanske sitta på sin plats. Å andra sidan tror jag inte att hon sa det för att vara elak, utan mer peppande. Men va fan, skärpning. Jag skulle nog nitat människan.
Vad ska man säga till en sån? -Försök att inte tänka så mycket på att du är så dålig.

Tjurskallen loggar ut.

Kommentarer
Postat av: Broström

Vad håller de på med? Vem tar ut laget egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback