Hurra!

Vilken underbar födelsedag! Tror inte att den kunde bli bättre faktiskt.
På morgonen blev jag bjuden på frukost och paket på sängen.
Pärlörhängen och pärlarmband från SNÖ. När jag sedan satt i telefonmöte på jobbet, knackar det på dörren innan vi öppnat, och där står ett blombud med blommor till mig! Då har han skickat blommor. OCKSÅ!

Resten av dagen spenderades inte helt oväntat på jobbet, men tack o lov gick dagen väldigt fort.
Direkt när jag slutat, åkte vi till Markus föräldrar eftersom hans pappa också fyllde år. Där var det kalas med mat, tårta och lekar. Vilken fantastisk släkt han har! Inget knussel. Var det Abbe i Madicken som sa så? "Inget knussel"

Nä, nu måste jag jobba lite. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: becca

va härligt å läsa att du mår så bra! :)

en pardejt snart kanske? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback