Jag har blivit utmanad.

Det är airaM som har utmanat mig att skriva åtta av mina lite lätt neurotiska egenheter. Här kommer dom;

1. Jag skulle troligtvis gå under utan choklad. Jag skämtar inte. Veckan innan mens blir jag som besatt. 
 Choklad till frukost, lunch och middag. Helst.

2. Utan att tänka på det sitter jag och biter på insidan utav kinden när jag blir nervös eller koncentrerar mig. Det ser vid vissa tillfällen ut som att jag gör nåt helt annat..

3. Jag är lite lätt pedantisk när det kommer till att hålla disk-och dammfritt hemma. Jag hatar när det står disk framme, eller när jag inte dammsugit på några dagar. En obäddad säng är inte att tänka på. Däremot struntar jag i hur det serut hos andra när jag kommer på besök.

4. Jag är lite allergisk mot fotpill. Alltså allt sånt som sitter eller har suttit på fötterna. Naglar, strumpludd, hudrester... 
    USCH!

5. När jag gick på mellanstadiet var jag ett hysteriskt fan av Backstreet Boys. Men berätta inte det för någon...

6. Jag skickar hellre sms än ringer. Fråga mig inte varför, jag har inga problem att prata i telefon. Kanske för att jag
     pratar tillräckligt på jobbet.

7. Jag kan själv. Som en tjurig liten unge vill jag klara av allt själv. Ber inte gärna om hjälp om det inte är absolut
     nödvändigt.

   
8. Jag klarar inte av att läsa en längre stund. Jag somnar. Oavsett hur bra och spännande boken är går det inte att
     hålla ögonen öppna. Max två kapitel, sen sover jag.


Där var lite om mig. Dessa var reglerna:

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)"

Nu ska jag alltså välja 8 st personer som jag utmanar. Problemet är att jag inte känner så många som bloggar (vad jag vet om).

Här är de få jag utmanar iallafall.

Amanda

Flisan

Markus

Rebecca


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback