Jobbe?

Det är lite tungt nu.

Jobbet. Mycket förväntas av mig, och jag vet inte om jag lyckas leva upp det det.
Jag hatar att inte vara bäst. Låter töntigt kanske, men vem vill misslyckas? Nä, just det, ingen.
Jag har så otroligt höga krav på mig själv, och det kan ju visserligen vara bra, men det kan också gå åt pipan.

Idag fick jag i alla fall beskedet att jag är butikschef, inte "bara" butiksansvarig. Jättekul, verkligen!
(Och jag inser också att det där lät väldigt ironiskt, men jag menade det.)

Jag måste lära mig att när jag slutar, SLUTAR jag. Ta inte med skiten hem.

Men vet ni? När jag kommer hem väntar min älskling på mig. Det är värt mycket.



Vi fick massa gamla glasögon idag som ska skänkas till en hjälporganisation som heter Vision for all.
Linda och jag prövade några, ska försöka föra över bilderna från mobilen så ni får se.



.

Kommentarer
Postat av: becca

1. Man kan inte gör mer än sitt bästa. Du e bra tycker jag :)

2. Jag är nyfiken på din kille.

3. vill se bilderna med knasiga glasögon

4. tack & hej för mig :)

Postat av: Åsa

Misstänkte att det var så, men ändå, lät kul :)

2009-02-12 @ 23:28:43
URL: http://smasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback