Att vi krossade!

Jag vet inte riktigt vad som hände förra derbyt. Då förlorade vi men en boll, men igår... Oj oj oj.
Vinst, förlåt, slakt, med 35-20! Samtliga spelare på plan gjorde mål, vilket är fantastiskt kul! Ska man se till underhållning var det inte direkt den roligaste match jag tittat på, vi var totalt överlägsna. 19-12 i halvlek.
Carro gjorde som hon ville, målvakterna storspelade, vilket kanske inte var så svårt med tanke på hur de andra sköt, men de ska ändå ha cred! Kul att se Gudmundsson tillbaka i kassen, det var längesen. Vilken bjässe att möta, hon räddar knappt, hon står i vägen. Nu ligger i på samma poäng som Cyrus, men med en match mindre spelad. Blir det tvåan nästa säsong, tro?

Sveriges match då. Vad ska man säga? Kul att Stenbäcken tog för sig, där har vi en stor talang. Jag tror, men är inte säker, att Kroatien blir något tuffare idag. 
Såg ni matchen mellan Kroatien och Spanien? Jisses, vilken publik kroaterna har! Tänk om vi svenskar kunde vara lika tända när vårt landslag spelar. Nja, det blir tufft ikväll. Även om Ivano Balic röker som en annan galning, är det inget som märks. Han är grym. Men ändå, forza Sverige!

Kommentarer
Postat av: Broström

Härligt att ni krossade! Så grymt. =) Fatta att spela i tvåan nästa säsong och få möta Hallby. Haha. =)

Jag har också en vag känsla av att det blir lite tuffare mot kroaterna. Jag sa med det i går, att de har en sån grym publik. Såna kommer vi svenskar aldrig att bli om inte även vi får genomlida ett krig. Så är det, vi har inget att vara patriotiska för. Och Balic.. Herrejösses, vilken lirare. Men det skulle nog märkas att han röker som en dåre om han inte bara hade spelat anfall. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback