Easy like a....

...sunday morning, skulle man kunna säga om det inte var lördag idag. Men den är lika enkel den. Lördagsmorgonen. 
Av den simpla anledningen att jag får vakna bredvid den jag tycker om allra mest.
Helger är underbara. Slippa gå upp vid en speciell tid och bara ligga kvar och mysa under täcket.

Fr. o m måndag jobbar jag 75 % igen. Personligen tycker jag att det ska bli ljuvligt skönt att jobba mindre. Visst blir det mindre lön, men det gör inget. Bara tanken att kunna gå på ett schema igen, istället för att jobba i princip jämt är ju...
Ja, jag finner inga ord.

Vi såg en väldigt bra film igår. The hills have eyes 2. Splattig. Se den.
Alldeles strax kommer han hem med en fet räkmacka. Yummie.


Nu ska jag ta på mig ansiktet. På återseende.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback