JAG SLITER MITT HÅR!

Allvarligt, hur tror folket på de höga hästarna att vi ska kunna arbeta med ett icke-fungerande system?!

-"Systemet ligger nere för tillfället, vi gör allt vi kan för att lösa det snarast möjligt."

ÅH fan.

Jag har till och med försökt "laga" skiten med att kasta Försvarets hudsalva på skärmen. Det gick sådär. Men lite aggression kom ut  iallafall.

--------------------------------------

En annan sak. Kvällen och halva natten spenderades på akuten, med en befarad bruten fot.
Nej, inte jag, min kära pojkvän. Som tur var, var det "bara" ett eller flera avslitna ledband. Ajajaj.
Jag tror att jag kommer få agera betjänt de närmsta dagarna, men det gör jag så gärna.

Nu ska jag sparka på datorn.

Aut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback