Jävla hormoner..

Jag slutade tugga p-piller för ett tag sedan av naturliga anledningar. Av ännu naturligare anledningar har jag nu börjat igen, och nu säger fan kroppen ifrån. Jag går runt som ett åskmoln och börjar dundra för minsta lilla. Larvigt kanske, men jag kan inte rå för det! Tycker så synd om folket i min omgivning, för det är ju alltid de närmsta som får ta skiten.
Förlåt att jag är så dum ibland, jag menar inget illa.

Matchen som jag spelade i lördags kan man minst sagt kalla nagelbitare. 22-21 slutade den i vår favör, och jag skulle vilja säga att det blev en premiär (för min del) som hette duga! Jag fick spela runt 25 minuter och gjorde inte bort mig något nämnvärt. Blev till och med noterad för ett mål i tidningen, trots att jag trampade över. Hmm.
Riktigt skönt att vinna och nu ligger vi tvåa i serien med 16 poäng efter Cyrus på 18 poäng. Cyrus har dock en match mer spelad. Imorgon blir det derby. Då ska jag banne mig näta, och vi ska fan vinna. Träning ikväll, och jag hoppas verkligen att alla andra är lika taggade som jag är.

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Broström

Härligt Emma! Sån där ska man inte erkänna (övertrampet alltså). =) Lycka till i morgon! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback