Så trött. Så sliten.

Det kommer bli ett "tyck-synd-om-mig"-inlägg, bara så ni vet.

Jag är så sjukt trött hela tiden! Antagligen är jag på väg att bli sjuk, men det hinner jag bannemej inte med nu!
Det började i tisdags efter träningen, så fort jag ställde mig i duschen började nysa. Hysteriskt. Och det har bara fortsatt.
Även om det är otroligt skönt att nysa, så är det inget man vill hålla på med dagarna i ända.

Sitter på jobbet nu under lunchen, och jag vill inget hellre än att lägga huvudet på skrivbordet och sova.
Bara en liten stund.
När klockan ringer på morgonen skulle jag lätt kunna snooza fram till kl 13, men det går ju inte.

Det var helt otroligt skönt att vara lite ledig över julen, men jag känner verkligen att jag inte har haft någon semester i sommar. Snart, snart, snart, är jag ledig en hel månad. Hela mars. Lovely.
Tanken var då att jag skulle åkt till Anna i Australien, men självklart ska jag operera knähelvetet i vår. Antagligen i mars. Fan. Minst sagt.

Lite positivt är det i alla fall. När jag kollade mitt kontoutdrag hade jag fått 1724 kr från Landstinget. Ersättning för resekostnaderna jag lade ut till Umeåresan i december. Ka-tjing!

Sen har jag ju också världens bästa pojkvän.

Hepp, dags att lämna cybervärlden och återgå till jobbet.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja också kommer ju jag och hälsar på i helgen för första gången på alldeles för länge, det är väl också possitivt :)

2009-01-16 @ 12:28:53
Postat av: Emma

Sv; Ja, det är klart att det är! Sorry att jag missade det.. Vi ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback